joi, 22 mai 2008

Reguli de ordine interioara

E mica, dar e casa noastra. Si de fiecare data cand intru in ea, m-asteapta ea, facand curat mereu, mereu, tipand regulamentar ca nu fac nimic. Tocmai de aceea vom stabili cateva 'reguli de ordine interioara':
1. Ea face curat, eu fac dezordine peste tot pe unde trec- prin casa, prin prieteni, prin vecini, prin ceata de zarzavagii din piata de jos, prin mintea mea, prin mintea LOR- a 'barbatilor preferati'- da, da! a celor cu 'barba si ochii colorati';
2. Ea spala, eu (in)calc rufele, principiile, moralitatea si gandacii de bucatarie;
3. Ea sterge praful, eu sterg cosmarul zilelor ei nefericite cu un bujor si cu un pahar de suc caramelizat;
4. Ea fuge de la scoala acasa, eu fug de acasa la scoala-in zilele pare-, la munte si la mare in zilele cu soare;
5. Ea vine acasa cu BMV-ul altuia, la ore tarzii, iar eu?! eu vin acasa cu norul ca sa fiu deasupra tuturor;
6. Ea viseaza cu ochii inchisi la covoare curate, copii cuminti si-un sot frumos, eu am ochii deschisi si tot nu stiu daca e visare sau intamplare;
7. Ea aspira ultimul fir de par- chiar si cel de care ma mai agatam eu-, eu pregatesc bucate... pasaje ale viitorului luminos ce va sa vie, ale trecutului nuantat de mine cu cei mai sintetici coloranti alimentari;
8. Ea deseneaza cu creta alba peretii ca 'sa se vada curat', eu as fugi pe ei si-as lasa mii de-amprente vii;
9. Ea da muzica mai incet, eu o inchid si o deschid in mine de fiecare data cand respir;
10. Ea face ordine in dulapuri, eu nu stiu cum sa-mi ascund acolo perechea de aripi, aruncand haine peste ele;
11. Ea trage jaluzeaua din geam, eu o ajut sa se uite la soare prin ea;
12. Ea face patul, dar eu fac doar cafea;
13. Ea isi inchide usile noaptea, dar tot eu le sparg pe toate pentru a lasa schimbarea sa intre si-n ea: 'Buna dimineata, prietena mea!'.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ea face sex, tu faci dragoste

daisy spunea...

:-)))))

Anonim spunea...

da...s-ar zice "reguli de ordine sentimental-interioara".ea face-eu fac!! banal! facem!!! asta suna mai bine :) facem curat mai nou,sau cel putin intretinem,facem ordine pe unde se mai poate face,in viatza sau in casa,facem si sex dar si dragoste,Minos, si uite k de fapt le facem pe toate impreuna.radem,plangem,ne certam,ne impacam...impreuna :) asta se numeste Prietenie,cuvant scurt ce cantareste mult.pup, Hot-Dog!