luni, 19 mai 2008

marea cu sarea

Dati-mi voi un motiv pentru as incepe cu un citat celebru! Pentru asta putem sa dam un 'google'. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt nici obraznica nici incisiva. Ci doar sincera!
Am scris prea mult pentru altii. Acum incerc sa o fac pentru mine prin altii. Nu scriu ca sa fiu in tendinte, nu vreau sa fiu remarcata, vreau doar sa am un colt unde pot sa fiu eu. Unii sunt atat de naturali in fata camerei, simt ca sunt facuti pentru asta, nu-i intimideaza, nu-i prosteste, nu-i inalta. Ii face sa fie din ce in ce mai mult ei insisi. Asa ca incerc si eu marea cu sarea. Blogging myself. Adica ma incerc.
Trebuie sa recunosc, mi-e putin teama ca maine o sa simt in altfel pentru ca, dupa cum spunea nu mai stiu cine, suntem atat de schimbatori pentru ca ne aducem aminte de fiecare data de alta parte din noi. Nu vreau defapt sa spun cine e pentru ca ar trebui sa pun apostroful de citat! Asa vorbesc doar din amintiri...un subterfugiu!

Un comentariu:

Anonim spunea...

bine oanaaa...da-i 'nainte cu tupeu...ca intotdeauna pui suflet in ceea ce scrii si zici bine...te pup