marți, 20 mai 2008

ANUNT!

As vrea sa ma afle odata! Oare nu stiu cum sa-l strig sa vina? Oare nu stiu cum sa-l vad, sa-l simt? Daca eu, la randul meu, nu l-as fi aflat, as putea sigur sa-l descriu asa: sa nu fie demizeu, ci muritor, sa nu fie supravietuitor ci vietuitor. Dar sa stie sa-si despleteasca sufletul intr-un fir perfect, fara noduri pentru a continua impletitura mea. Sa aiba un cord atat de puternic incat sa-l mane si pe al meu deopotriva. Sa aiba ochi care sa perceapa culorile mele nedecelabile celuilalt. Sa aiba maini mari care sa lase amprente mari si adanci pe mine, sa aiba brate puternice care sa se lupte cu tot raul meu. Sa aiba si picioare ca sa poata fugi cu toate femeile din mine. Sa nu fie eroul meu! Sa fie doar eroul lui mi-ar fi deajuns. Sa stie ce sa vrea, nu ce vrea si-atat. Nu sa ma recunoasca ci sa se lase invatat in a ma descoperi dintr-o mie. Sa inteleaga si sa-si arate din lucrurile pamantesti dintre cele mai rare precum prietenia, sinceritatea. Sa stie cand sa plece. Ca sa afle cum sa vina la mine. Sa aiba aripi sa zboare cu mine, sa aiba ancora sa ma traga in jos ca sa simta apa si strafundul cu mine. Sa greseasca pentru a invata. Cu mine. Cu 'noi'.

Cel ce corespunde descrierii mele este rugat sa vie indata...

Niciun comentariu: